Kizalr bebegim 1 aylık hemşire gecen dedi sadece 1 damla tek damlat üstünde de tek kullanmilk yazıyor bir damla damlatip çöpe mi gidecek ilk aldığımda hepsini yavaş yavas arayala boşaltım hortumla çektim hemşire oyle yapma dedi zararlı olur dedi sizler nasıl kullaniyorsunz