Merhaba arkadaşlar 6 ay 10 günlük bebeğim yaklaşık 1 aydır ek gıdaya başladık. Tadımlar vs herşey olması gerektiği gibi gitti 6. Ay kontrolünde de doktorumuz günde 2 öğün 1 çay bardağı şeklinde devam et çorbalara vs geçebirsin dedi. Bu arada emzirmeyede devam ediyorum. Ancak 1 -2 gündür bebeğim doymuyor memeye saldırıyor ama sütüm çok değil. Acaba 3 öğüne çıkarsam mı diyorum erken mi var mı fikir verebilecek olan ?