Eflin06 Tanıdık birini koyduk araya doktorun yanına gitti ama onu bile terslemiş sen kimsin ki ben sana bilgi vericem annesi babası gelsin demiş terbiyesiz banada dediler başhekimin yanına çık ben çocuğumu çıkarıcam bana göstermiyorlar de dedi o zaman bak nasıl gösteriyorlar dedi. Ama bekliycem bi pazartesi olsun hayırlısıyla o zaman ne diycek doktor onu merak ediyorum ona göre ilerliycem. Hergün bide kendileri arıyor 10:30 gibi öyle bilgi veriyor hemşireler bilgi veremiyorlar doktorun dışında nasıl bi çalışma biçimiyse anlamıyorum