Handemiiiy Bebeğim çok gazlanıyor artık sanırım,21 günlüğüz,yediklerime dikkatte etsem naparsam yapym oluyor,bi takviyemi alsam artık,gaz giderici damla duymştum kullanan varmı ne önerirsiniz
Ebrubyhn Handemiiiy Biogaia bende kullanıyorum ama gaz problemimize iyş geldiği söylenemez zaten probiyotik olduğu için bağırsakları düzenliyo sadece biz birkaç damla kullandık ama gaza etki etmedi
Birisi_ Handemiiiy bende ayyni durumdayim daha 13 gunluguz cok sancisi var ne yaptiysam cikaramiyo karni hep sis devletin verdigi d vitaminide gaz yapiyondiyolar bidahaki randevumda degistiricem inslah ama gaz damlasi ne alsam bilmiyorum
babykalamar Handemiiiy bioagai damla arti sab simplex kullaniyorum 13 gunluk bebegim. 10. Gun de bi anda gazdan kivranmaya basladi resmen maffoldu cocugum. Cok sukur 2 gundur bu damlalari kullaniyorum eskisi kadar kivrandirtmiyo kakasini ve pirtini daha kolay yapiyo
Atailknur Biogai probiyotik damla kullanıyorum birde sab simplex. Probiyotik kesinlikle alın bağırsakları düzenliyor. Doktora danışın öncelikle.
Birisi_ Melis22 ilk aldiginizmi iyi geldi yoksa tek tek denedinizmi damlalari simdi cokda pahalilar birini alsam ise yaramasa cop olacak
Zynpgmt babykalamar doktor önerisiyle mi aldınız? Benim bebeğim de küçük. Doktor başka damla verdi de bunları kullabilir miyim diye merak ettim.
SefAycan Biogaia kesinlikle doktor bı haftada geçer dedi üç gün olmadan geçti çok şükür arada zorlandığını hissettikce veriyorum yine
cananata01 Birde anasın ve rezene çayı alın karıştırıp günde 2 kez İçin bebişe de 3-4 kaşık içirin hem
Handemiiiy cananata01 süt harici bişey vermek doğru olurmu bebeğe şu an bilemedim ama ben rezene içiyorum zaten kimyon çayıda içiyorum arada,ananası bilmiyordum ananas çayıylamı rezeneyi karıştrp içiyim
Kokoshbaby Handemiiiy en iyi gaz giderici damla zinco hem diğerlerine göre uygun fiyatlı hemde gazı rahat ckartan tüm bitkiler war içinde doktora danışıp bunu kullanabilirsin ayriyeten yemeklerine ne kadar dikkat etsen bile sütünden gaz geçiyor bunu önlemek için rezene iç kimyon cay şeklinde demleyip iç rezene hem süt arttırıyor hem gaz kesiyor bi cay kaşığı bebeginede werebilirsin rezene gazini rahat ckartir 🤗
Handemiiiy Kokoshbaby kimyonun toz halini şu yemeklere kattığımızı bir çay kaşığı bir bardak suda demleyip içiyorum,bunun tohum olanı yada çay olanı varmı acaba onu içiyim böyle çok kötü oluyor gerçkten
Handemiiiy Bunların içinde nurse harveys i duymştum,ama araştırmadım zaten çok direk buraya yazym dedim,diğerlerinede bakıp doktoruma danışcm inşallah birinden biri işe yarar teşekkür ederim yazanlara
Birisi_ Handemiiiy bende dun oyle denedim ama dogru sekildemi yaptim diye tereddutteyim dibinde kalanida corbama koyup ictim iyimi yaptim acaba
Kokoshbaby Handemiiiy toz olanı demleyip için ben ekstradan sabahları corba yiyorum içine atıyorum 1 cay kaşığı