Sebey benimde ikizlerim 28 haftalik dogdular. Kimlik yaslari 6 aylik, düzeltilmiş yaşları 3 aylik. Pazartesi kontrolümüz var boy kilo🤭
Tek başıma bakiyorum, ilk zamnlar cok zorlanmistim kuvözden kizim 1.790 ile cıktı oglum ise 1.830 ile. Kızım doğduğunda 1.125 dogdu, oğlum 1.190
Şuan için alistim eskisi gibi zorlanmiyorum cok şükür ✌🏻🙏🏻