079aslankuzusu Kızlar tam bilgim yok 1 yasındaymıstı normalde anladığım kadarıyla ama sonradan 9.ayada cekilmiş sizler neler düşünüyorsunuz yaptırcakmısınız
Fusunf 079aslankuzusu ben yaptırmadım 9 aylıkken 1 yaşına girince yaptırdım zaten doktorumda böyle demişti
Mrn33bhr 079aslankuzusu kızamık asidi yapılıyor. Bu aralar kızamık hastalığı yaygınlaştığı için sağlık bakanlığı artık 9. Ayda yapılması gerektiğini belirtti . Ondan yapılıyor. Benim bebeğimin aşısı var ptesi günü gidip yaptiracam
Gokturkk 079aslankuzusu 6.ayında 9 aylık olduğunda gelin aşısı var denmişti 9 aylık oldu dün arayıp çağırdılar gidip yaptıracağım bende
Hndealnathn Yerine göre değişir her sağlık ocağı yapmıyor.2 yaşında kızıma 9.ayinda değil 1 yaşında yapıldı asisi
Alya-Sena 079aslankuzusu nisanin ilk haftasinda cagirdi bizide yaptiriicam bende. ulkede multeci cok herturlu hastalik yayilabilir asi iyidir
a07 079aslankuzusu ben kızıma iki hafta önce yaptırdım sağlık ocağı özellikle çağırdı. Siz de yaptırın bence şu an ülke yol geçen hanı gibi olduğu için Türkiyede kaybolmuş hastalıklar tekrar hortladı.