Kızlar merhaba dogum.sonrasi kilo vermek icin diyetisyene gittim.Yapilan tahliller sonucu insilun direnci oldugunu ögrendim.Kilo verince duzelecegi soylendi ama moralim cok bozuldu.Sizler benzer durumu yasayan varsa bilgi verin lütfen?Kurtulmak icin neler yaptiniz?Tecrubeli olan arkadaslarin yardiminiza ihtiyacim var🙏💙