Alttan bir dişimiz patlamış bembryaz diş görünüyo.ne zaman çıkar acaba. Oğlum çok huzursuz uykuya dalamıyo sürekli inliyo.. zeutinyağı karanfil yapıyorum tetagil sürüyorum ama faydası yok.. ateşi olmadı şükür ama hep inliyo keyifsiz uyuyamıyo.. ne yapmak lazım ne kadar sürer bu dişin çıkması