Bu zamana kadar kaldırılmasını gerektiğini savunurdum ama bence kaldırmayın. Benim bebeğim in 5 6 saat uyuduğu oluyordu ben 2 saatte bir kaldirmaya başladım 6 aylık olduk sayilir doğduğundan beri 2 saatte bir emziririrm çünkü alışkanlık haline geldi. Uykular ikimizede haram oldu,bazen saat başı meme istiyor ve sanıyorum ki kendi uyanmadigi halde uyandirip besledigim için alışkanlık oluştu :(