Beyzanurkuzu_ canım bizim de ilk te yüksek çıkmıştı 2. Yi verdik sağlık ocağına sağlık ocağında 2 haftaya çıkıyor sonuç, bizde özel hastaneye gittik orda baktılar yine yüksek çıktı doktor hemen çocuk endokrinoloji ye gönderdi bizi, orda ultrosan ile tiroidlerine baktılar varmış doktor korkmanıza gerek yok dedi bi sorun yok dedi doktor prof tu. Canım şöyle bir durum var ilk 1 ay yüksek çıkabiliyormuş korkma bişey olmaz, buda yüksek çıkarsa seni ararlar zaten bizim izlediğimiz yolu izlersin