mombabyy bende o ay o ara kanama bir 10 gün kadar bir sonraki reglime kadar devam etti, ufak ufaktı ama sinir bozucuydu, sonraki aylarda böyle bir sorun yaşamadım. Kadın doğumcuya danıştığımda, bazen yumurtlama kanaması olabildiğini, sonraki aylarda tekrarlarsa uzmana görünmemi tavsiye etti. Bir daha tekrarlamadı şükür bende.