AhseniinAnnesii Emerken agzinin kenarlari tukuruk oluyor köpük gibi degil islaklik gibi. Bu bana normal geliyodu ama bugun 1 bucuk saat uyudu altini degistiriyordum bi baktim seffaf sivi cikiyor agzindan. Basina gelen var mi
Bssraa2 AhseniinAnnesii benim bebeğim de 2 aylık aynı sorun bizde de var kuzenim tıp okuyor ona sordum diş çıkarmaz dimi çok erken öyle bir şey değildir herhalde dedim yok değil tükürük bezleri geliştiği için olur normal korkulacak bir şey yok dedi siz yinede doktorunuza muayene edin tabi belki başka şeyden kaynaklıdır vebal almıyım