O1Anne ek gıdaya ne Zaman gectiniz bilmiyorum ama ben 6. Ayda gectigim için ilk ay tadım ayı oldu zaten 7. Ayda başladım kahvaltı vermeye o zamana kadar denediğim için yumurta sarısı, lor peyniri sebze ve meyve koyuyodum klasik bizim kahvaltımız gibi ay sonunda da pankek ve omletlere geçip cesitlendirmistim.