Melekbebis Vücudumu hemen şekillendirmek istiyorum daha 2 hafta oldu doğum yapalı squat falan yapıyım diyorum ama tabi korkuyorum da bilgimde yok spora basliyan varmı kizlar
ecege13 Melekbebis ben pilatese gidiyordum hamileyken doğumdan ne zaman sonra başlayabilirim diye sormuştum hocama 3-4aydan sonra demişti vücudun kendini toplaması lazımmış normal doğum için bu
Sedanurpolatkan Melekbebis normal doğum yapmışsın zaten kendini iyi hissediyorsan ertesi günde başlayabilirsin 🫣
Deletedmom_68 Melekbebis Doktorum 3 ay sonra demişti. 3 ay sadece ağrı başlayana kadar yürüyüş yapmamı önermişti😊
Sedanurpolatkan ecege13 hocanız biraz abartmış olayları sezeryanda bir süre beklenebilir ama 3 4 aya gerek yok pilates için hiç yok hemde 🫣
Sedanurpolatkan Melekbebis Melekbebis bende antrenörüm yani spor işim olduğu için öylesine söylemedim hamilelik döneminde de doğumdan hemen sonrada çalıştığım çok öğrencim oldu o yüzden bir sakıncası yok olacak kadar ağırlık gereken fitness türü spor yapabileceğinizi de sanmıyorum o yüzden zararı olmaz yaptığınız sporların size 🥰
Melekbebis Sedanurpolatkan anladım çok teşekkür ederim squat falan agirliksiz zararı olmaz heralde ? ☺️
Sedanurpolatkan Melekbebis aynen olmaz ağırlık olmadığı sürece ve dikişiniz sizi rahatsız etmediği sürece bütün hareketleri yapabilirsiniz 🥰