Merhaba biz 6.5 günlük olduk çok şükür asılarımızı falanda yaptırdık hatta hiç ağlamadık bile😅 gerci eve gelince ağlaştık az ama o kadarda olsun kilomus 8500 boyumuz 69 cm cıktı tek basına oturuyor üstten tek diş çıkarmak üzere sürekli agu agu kafamız sisti, ama çok şükür uyku egitiminide basardık gibi bakalım bu ay neler getiricek bize🥰