Meteee benim 11 aylık hala emekleme yok beni tut sen gezdir diyor bel fıtığı arttı sürünmede yok doktorda pek sorun bulmadı üşengeç canı istemiyordur dedi çok defa pratik yaptık dizlerimin üstünden 1 ay boyunca gitmesi için çabaladım nafile ezgersiz herşeyi yaptım olmayınca olmuyor bende bekliyorum ne zaman yürür ne zaman emekler diye