nazlimom_ Atak haftamızada daha var 3 gündür aşırı huysuz sebepsiz ağlıyor bana yapışık yarında yaş çekimi var sonraki haftada doğum gününü kutlayacağız inşallah yarın akıllı uslu durur oğlum sizdede öylemi size yapışıkmı😵💫
Kadifemsii nazlimom_ kızım ayın 22 sinde 1 yaşına girecek iki gündür falan huysuz devamlı kucağımda olmak istiyor bensiz durmuyor hep ağlıyor gece uykusuna geçişte bi diretiyor falan bende çözemedim
nazlimom_ Kadifemsii uykusuda bozuldu valla 2 uyku yapıodu 1-2 saat yatıuodu simdi 40 dkda bi kalkıo😵💫
Kadifemsii nazlimom_ Allahtan benimkinin uykusu bozulmadı çünkü 2.5 yaşında bir kızım daha var kaldıramazdım 😬 geçer ya Bikaç güne normal olduğunu düşünüyorum artık isteklerini bayağı bayağı ifade ediyorlar ve bunun yollarını keşfetmeye çalışıyorlar uzun sürmese bari