Eda1525 Kızlar kontrolüm vardı tam bir hafta oldu ödem tutmuş dikişler şırıngayla çekti yarın yine çağırdı bu durumu yaşayan var mı 3. Sezeryan benim normal dedi ama korktum biraz
lceLady Eda1525 yok korkmayin düzelecektir bir süre daha dikkat etmeniz lazım hepsi bu. Bazen Reaksiyon yapabiliyormuş 🤷♀️