Adasenay merhaba bana da öyle dedi doktor. Relactaz damla ile rahatladı çocuğum. 3 haftalıkken başladık 2.5 aylığız. Şimdi sadece gece yatarken veriyorum damlayı.
Gaz çıkarırken çok zorlanıyordu sürekli ıkınıyordu metsil damla ile daha da arttı sancısı bir de kaka yaparken çok gürültülü yapıyordu bunun üzerine doktor teşhisi koydu