Anneyim-a bebeğinizin alerjisi olabilir benim bebeğimde öyleydi alerji değil değil denildi deriden test yapuldı çıkmadı rota aşısı yapınca ishali çok kötü oldu koyu yeşil ve kanlı oldu en son 6 aylıkken kanda baktırdık çoklu besin alerjisi çıktı çok fazla kusuyordu ağlıyordu gaz sancısı ishal gürültülü şekilde ara sıra sivilce gibi kozarıklık bir iki tane çıkıyor diğer gün kayboluyordu sık sık pişik oluyordu kızarıyordu poposu uyku uyumyordu daha birsürü belirti vardı bi deneyin yada uzmana görünün