Anneyim-a Merhaba ben dışarıya çıkmadan hemen önce veriyordum, sonrada yeni sağdığım sütü termal taşıma çantasına koyup yanıma alıyordum, dışarıda süt max 3 saat durabiliyor aklınızda olsun, buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay bekletebilirsiniz.Makineyide zaman zaman yanıma aldım uygun bir yer buldukça sağım yaptım, ama programımı tamamen bebeğime göre ayarlıyordum, çok uzun saatler kalmıyordum dışarıda. Şuan büyüdüğü için dışarıdayken çorba falan yediriyorum evde süt veriyorum, sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌸