Merhaba herkese oğlum 8 ay 13 günlük diş çıkardı diş çıkartırken hasta oldu 3 gün ateşlendi düşmedi hiç ateşi hasta olduğundan beri ağzını kesinlikle açmıyor ek gıdaya hiç bişey yediremiyorum mamayı da eskisi gibi içmiyor bu süreci yaşayan var mı ne kadar sürecek