Bsrkty İnanılmaz bir ağrı var lohusalığım biteli 4 gün oldu sizce neden bu kadar ağrı var hafif baskı uygulasam bile acıyor
Zara1997 Bsrkty ay keşke benimde lohusalık sürecim bitse daha 24 gün oldu doğum yapalı sezeryandan sonra aşırı bel ağrım var bugün hastaneye gidicem 🙁bide soğuk algınlığı geçmiyor çocuğumda gazlı ah inşallah bu zamanlarda geçer :)
Dedimolabilir Bsrkty ayaklarina sicak su torbasi koy bol bol gaz atmayi dene. Benimde daha 15 gun oldu lohusalik.