Merhaba kızlar, bebeğim 8 gün sonra tam 11 aylık olacak. Çoklu besin alerjimiz vardı o yüzden sebze meyveler dahil yavaş yavaş açılım yaptık. Ek gıda başından beri süreç zordu farklı tariflere odaklanamadım. Her gün aynı şeyleri yapıyorum. Şu an beslenmemizi yazmak ve sizlerden fikir almak istiyorum.
Sabah kahvaltı; haşlanmış yumurta sarısı, labne, avakado, zeytin.
Öğlen; Çorba ( soğan, kıyma, patates, havuç, kabak, kereviz, brüksel lahanası, brokoli, ıspanak)
Ara öğün( 2-3 tatlı kaşığı yogurt (miktarı zamanla artıracağız)
İkindi; meyve püresi ( ayva, elma, armut, muz, portakal, bebek irmik,pekmez)
Akşam; Bizim yediklerimizden, ona uygun varsa et tavuk pilav makarna ( akşamları öğün gibi değil daha çok tadımlık)