Merhaba kızlae benim sorun oğlum 3 aylık mamayı dik şekilde kucağımda veriyorum mama yiyor emmiyor siz mamayı nasıl veriyorsunuz pozizyon olarak yatar pozisyona ne zmaan geçiyor reflü yatağında falan yada uzanarak ne zaman yemeye başlıyor zararı var mı yada teşekkürler