cemreninannesi_ Kızlar selam ek gıdaya geçiş için tavsiye ettiğiniz ürünler var mı ? Neler lazım ? Suluk Meyve sebze filesi Cam rende Kaşık Mama kabı Mama tabağı Mama sandalyesi Mama termosu Önlük Bunları aldım fakat başka gerekli bir şey varmı alınması gereken
Deletedmom_48 cemreninannesi_ ben ikitanede minik tencere almıştım bebeğimin öğünlerini ayrı yaptığım için birde buharda pişirme aparatı ekleyin listeye derim birde mama sandalyesi oyuncağı yedirirken oyalıyor bebekleri👍
cemreninannesi_ Deletedmom_48 çok teşekkür ederim buhar da pişirme makinaları varmış siz kullandınız mı hiç tavsiye eder misiniz? 😌
Dilruba_1 Mama sandalyesi ve önlük dışında bişey kullanmıyoruz ara sırada cam rende Kaşığı bile bebek kaşıklarıyla yemek istemiyor yetişkinlerin kullandığı kaşıkla yiyor diğeriyle verince kızıyor anlamadım nedenini o bile gereksiz oldu bizim için suyu da bardakta içiyor bizim tabaklarda yiyor Tabakları kaşıkları hep duruyor inş kullanırsınız siz
Deletedmom_48 cemreninannesi_ makina almadım neyalan söleyeyim okdar para vercek bütcemde yoktu 6ay için o dediğim pişirme aparatı yeterli zaten 1yaşına kadar ayrı ona özel tarifler vs pişircem sonra biz ne yersek oda ondan yer diye düşünenlerdenim inanın öğlene ayrı çorba akşama ayrı menü bebek için zorlanıyorum