BaharKarakuzu lahanayı haşladım göğüs ucuna koyup göğüs kalkanı ile kapatarak yumuşamasını sağladım, sonrasında emzirmeden önce gazlı bezle silerek yumuşayan beyaz kısmı aldım bezende enjektör iğnesi ile hafif hafif almaya çalıştım. Hemen sonrasında bazen önce sağıp sonra emzirdim bazende emzirip sağdım o şekilde açıldı ve oluşan süt bezelerinin bir kısmı gitti. Göğüs ucundaki hemen geçmiyor, her emzirme sonrası hem göğsünü hemde bebeğin ağzını karbonatlı su ile sil. Masajı da fırsat buldukça yaptım, hergün yapabilirsin bebeğin fırsat verirse. Dikkat et göğüs ucunu açmadan göğsüne sıcak uygulayıp masaj yapma Mastit olursun. Bana ebeler öyle söylediği için yaptım ve Mastit oldum kaç gün ateşle uğraştım. Korkma bütün bezeler geçiyor, masajla bezeler geçiyordu sonra tekrar oluyordu, bebek emerken bile elime gelenleri küçük küçük sıkıp masaj yapıyordum, inatçı 6-7 kadar vardı sonra bebek emdikçe ben Masaj yaptıkça hepsi gitti. Doktor bir kısmının kalabileceğini söyledi bende inatçı olanlar geçemeyecek sanırım diyordum ama geçti, İnşallah seninde geçer, doğumdan daha zor geldi bana göğüs acısı.