Egiskom 6 aylıkken yapılmasını önermişti bizim doktorumuz 2 hafta önce yaptırdık. Gayet rahat kolay geçiyor. Bu arada 3-4 tane göz polikliniği vardı ama bizim doktorumuzun önerdiği gittiğimiz doktor çocuklar ile ilgileniyormuş onun için çıngıraklar oyuncaklar ile dikkatini çekti, yaklaşımı ılımlıydı bunun için süreç daha kolay ilerledi. Çocuk tedirgin olmayınca muayene de hızlıca güzelce geçiyor. Devlete gidecekseniz de doktorunuzu araştırıp gitmenizi tavsiye ederim 🌸