Benkeyfimkahyasi90 Kızlar bebeğim 11 aylık hala dişleri çıkmadı işin garibi 4 aylıkken beri dişleri kaşınırdı salya akardı ha çıktı çıkacak dedik dişi yok ortada hala bişey sizce normal mi ?
Sedaalya Benkeyfimkahyasi90 çok normal her bebek farklı. Kuzenimin kızı 2 yasından sonra çıkarmıştı 😂
Eflin06 Benkeyfimkahyasi90 bizimde 4 aylıkken ha çıkardı ha cıkacak derdik eli ağzında salya cok vardı gel gör ki cıkmadı şuan 10 aylık daha yeni patladı diş etleri normaldir telaş etmeyin 1 bucuk yaşa kadar normal her bebeğin gelişimi farklıdır d vitamini aksatmayın
Dilruba_1 Kızım 7 aylıkken 2 diş çıkardı ama erken çıkması da iyi değil diyor bazıları dişler erken çürürmüş güya
Benkeyfimkahyasi90 Eflin06 aynen bizimki de 4 aydan beri rezil etti bizi😂😂millet diyo hani dişi cıkıodu 😂
Benkeyfimkahyasi90 Gokce_anestezi inşallah iştahı da yok 2 haftadır Dr dişten dedi ama ortada bişey göremedik
Sedaalya Benkeyfimkahyasi90 aynen doktor doktor gezmişlerdi o zaman hatırlıyorum ama sıkıntılı bir durum yoktu
Eflin06 Benkeyfimkahyasi90 😀sorma diş jeline kadar aldım o dönem ckacak diye bekliyoruz ya malum salya eli agznda yeni yeni ckıyo annemgil sen daha 4 aylıktı ckacak dyordun deyip gülüyorlar 😀ah bu bebetolarrr
biraslan-bircicek Benkeyfimkahyasi90 bnm oğlanda 8 aylık diş miş yok valla bence normal ama huzursuz tabi canı acıo kaşınıo damakları
Benkeyfimkahyasi90 A2B4 inşallah ya insan söz konusu evladı olunca ne bilim tedirgin oluyor acaba iştahı da yok bu ara sanki hafif ishal diş mi cıkıcak