Selam arkadaşlar bi konuda bilginize tecrübenize ihtiyacım var. Bebeğim 4 aylık güzelde sütüm olur bebeğimin doyduğunu hissederdim. Ek olarak takviye edici bestlak damla da kullanıyorum baya sütüm oluyordu. bir hafta önce annemlere gittim. Orda çok yakın bi akrabam “ sütün yarıyor heralde maşallah tosun gibi “ şeklinde bi söylemde bulundu. O gün bugündür sütüm yok denecek kadar az bebeğim sürekli ağlıyor süt gelmiyor sürekli emmek istiyor yüzümü, elimi, kendi elini emiyor ne yapmam lazım bilmiyorum aptamil aldım mama olarak onuda kabul etmiyor süt yapıcı herşeyi deniyorum su rezene badem incir ama yok yani olmuyor. lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ne yapmalıyım tekrar sütümün gelmesi için.