Merhaba sezeryan ile doğum yaptım 3. Gün bacaklarımda şişlik oluştu sadece 3 gün sürdü doktora gittik bacagimda yuzeyel damara pıhtı attığı söylendi şuanda da bacağımın baldır kısmında agri var bu ağrı sürekli devam edecek mi bu durumu yaşayan var mı aranızda? 😞