Oglunasikbiranne08 Kızlar 2. Ay aşısını olduk 2 gün önce. Ama aşı olduktan sonra çocuk uyumaz oldu. Ne güzel uyurdu önceden. Şimdi yarım saat ancak uyuyor. Uykusunda ağlıyor. Sizde de böyle oldu mu acaba? Sadece bizde mi oldu yoksa.
[silindi] Bizim iki gün hafif ateş, huzursuzluk, nedensiz ağlamaları oldu ama üçüncü gün her şey normale döndü merak etmeyin sizinde düzelecektir.