Merhaba anneler dün ayak kasılmasından sonra doktora başvurdum beyin sinir doktoru fıtık değil dedi fizik tedaviye yönlendirdi oda mr istedi bir iğne yaptı bana iğne ile bacağım açıldı şükür mr sonucu bekledim bişy yok derken doktor fermur başında kan gitmiyor dedi damar tıkanmış dedi şaştım kaldım ilk defa böyle bişey duydum . Kendi ortopedi doktorum tuvalatw bile koltuk değneğiyle gitmen lazım dedi . Fizik tedavisi hemen fizik tedaviye başlanması lazım dedi ilaçlar küvetli bebeğinizi emzirmenizi bırakmanız lazım dedi 😭 bugün tekrar ortopedi ve fizik doktorundan randevu aldım bakalım ne dilekler internetten okudum çok kötü şeyler diyorlar 😭 başına gelip dinlenenince geçen var Mo acaba