Günaydın ,
Dün akşam çocuğum düşmesin diye onu tutarken ters haraket yaptım ve yere düştüm. Ayağım burkuldu. Basamadim. Çok agriyordu Doktora gittim film çekti ezilmiş dedi. Bandaj takti gönderdi. Bu sabah kalktim asla yürüyemiyorum. Şişmiş. Ver ağrıyor. Ya ayak ezilmesi bu kadar yuruyememezlik yapar mı Allah aşkına acaba doktor mu fark edemedi