Merhaba arkadaşlar,Bn hamileyken karaciğer emzimlerim con yüksekti o yuzden kusma ve ishalden dolayi mahvoldum 6.aya kadar devam etti .2 defa hastaneye yattım tedavi gördüm ve ondan dolayı vücudum döküldü resmen kasintidan ve kizarikliktan dolayi.Dogum yaptım wmw sezeryan tabi .Oğlum 8 aylık oldu ama hala kalıntıların var ve cildim çok kuru bunun için ne yapabilirim?Bu sorumu yaşayıp da bsy kullanan var mı ya da hamileyken böyle bi sorun yaşayan var mı?
Yaşayan olduysa cevap verirse çok sevinirim