Kızlar herkese selam ben doğum yapalım5ay oldu hayatımda ilk defa böyle bişi yaşıyorum vajinamda aşırııı kaşıntı var okadar kaşıdımki tahriş oldu işerken su değince falan yanıyo artık bu mantar olabilirmi hayatımda hiç mantar olmadım eğer mantarmı diye dra gitceksem kadın doğuma gitsem bakarlar mı hangi bölüme gitmem lazım acile gidicem