Evrencakar Elo8 maalesef ki ilk süreç zor. Yarada olabilir bu yüzden lansinoh markasının kremi var göğüs ucu yaraları için onu al onu sür öyle emzir. İlk birkaç hafta öyle geçiyor ama sonra alışıyorsun acısıda hafifliyip geçiyor günden güne ☺️ bol bol emzir yavrunu sarılık olma ihtimali azalsın miniğin ❤️ taze anne allah yardımcın olsun ❤️
edabolukbasi Elo8 çok normal şu an sadece seni tanıyor seni biliyor senin kokunu istiyor emdikçe düzelecek göğüslerin
Bssraa2 Elo8 2 ay biz hep öyleydik 2 ay 14 günlük şu 14 günde biraz azaldı ama ilk zamanlar hep meme ister kendini güvende hissediyor memede çok normal biraz sabır geçiyor sonra
Masal_00 Benim de 22 gün oldu doğum yapalı göğüs ucum çatladı iltihap akıyor bebeğe verirken çok zorlanıyorum lansinoh kremi de denedim benim bebeğim onu sürünce emmek istemedi o yüzden krem de kullanamıyorum. Doğal yollardan geçmesi için ne yapmam lazım ?
Cemile-krts Masal_00 silikon uçlar var yarası geçene kadar bir süre onu takıp emzirmeyi dene bende öyle yaptım faydasının gördüm birde zeytinyağı sür emzirdikten sonra oda iyi geliyor
Mom_babyy Masal_00 benimde iltihap akıyordu hala da devam ediyor ama yavaş yavaş geçti ayva çekirdeklerini suya koydum onu sürdüm sürekli emzirdigim zamanda yıkamayıp öyle emzirdim emzirmeden önce kendi sütunle ıslak ya da krem sur öyle emzir yara diye kuruyor meme ucun daha çok ağrıyor
Pin_55 Elo8 meme sevdası bitmez biz de 2 aylığız her fırsatta aranıyor sürekli emzirdikçe gaz sancıları artıyor gazlanıyor bu sefer kıvranarak meme emmek istiyor kısır döngü başlıyor sonra inşallah seninki öyle olmaz 🙅🏻♀️
tekbasimabakiyorum Elo8 gümüş kapak kullanın mutlaka, daha yeni geldi dünyaya, size alismasi gerekiyor tek güvendiği huzur bulduğu şey anne memesi. Bir de emzik verin şimdiden sonra alışması zor olur
Kubraece Elo8 gümüş kapak almanı öneririm mutlaka hiç çıkarmadan hassasiyeti azaltıyor. eğer yara varsa da LANSİNOH krem ve açık bırakmalısın göğüsleri hiç bir şey değmesin hava ile temas ettikçe iyileşir
grkmediz Elo8 ilk bir hafta bu şekilde olur ben ağlayarak emzirirdim ama ucunun iyileşmesi için de tedavi emzirmek , krem sürme demişti bana hemşire memenin kendine has bir kokusu var bebek ona alışsın yoksa reddder demişti
Masal_00 grkmediz kendi sütümu de sürüyorum ayva çekirdeği jelini de denedim fayda yok. Doktora daha gorunmedim yeni iltihap oluştu en kısa zamanda gorunecegim doktora geçmezse
MommysMini Ebebekten gümüş kapak aldım çatlak bikac günde iyileşti artık hiç acımıyor bebeğime de emzik alistirdim emme vaktinde emziriyorum diğer vakitlerde emzik veriyorum
Masal_00 MommysMini gümüş kapak alayım o zaman bir de hangi emziği kullaniyorsunuz? Bende emzik veriyorum ama kabul etmiyor.
Sevoinci MommysMini bana soğan kapatmışlardı direk toparlamıştı yara değildi ama olacak gibiydi bide tahin yağı sürün çok fayda gören var
MommysMini Masal_00 yine ebebekten weebaby almıştık doğduktan sonraki gün emziği vermeye başladım ağzından dusure dusure alıştı tutmaya hiç zorlanmadim