Mervemehr çok sevindim gerçekten. Çok şükür 🙏🏻 ne kadar korktuk ama sonuçlar güzel oldu. Aslında eski soyadımın kısaltması ama kızımın ismine de uydu 😅 bilmiyorum bahsetmiş miydim ama benim bebeğim tüp bebekti zaten. Hormonal sebeplerden benim sütüm gelmedi. Yani başta 1-2 gün azıcık sarı süt geldi. Sonra damla damla azaldı. Yapmadığım şey yemediğim şey kalmadı. Zaten doğum yapar yapmaz sağma makinası almıştım, bu işe yaramıyo diyerek hastane tipi kiraladım. Nerdeyse saat başı, 2 saatte bir sağım yaptım. Gece kalkıp bile yapıyodum. Psikolojim inanılmaz bozulmuştu. 20dk sağıyodum 1damla ya geliyodu ya gelmiyodu. Meğersem benim prolaktin hormonum yükselmemiş. 27.gün endokrinolojiye gittim bi sorun var hormonlarıma bakın bu kadar çabaya gelmemesi normal değil dedim. Sonuçta sütümün gelmeyeceğini boşa çabaladığımı öğrendim. Yani ilk ayımı hatırlamak bile istemiyorum. O yüzden sadece mamayla besleniyo kızım. Eminim çabalıyosunuzdur ama pes etmemeye çalışın. Makina kiralayın gerekirse sağarak biberonla verin bi süre. En azından birkaç ay anne sütü alsın. O kadar isterdim ki, hep bi yanım eksik kalıyo o duyguyu yaşayamadığım için. Ne zaman doğum yaptınız peki, ismini ne koydunuz 😊 eylül düşünüyodunuz , anneniz zeynep istiyodu 😀