AviL06 Sütüm gün geçtikçe azalıyor.. bestlak damla kullanıyorum ama şeytan kulağıma fısıldıyor. İçmem gereken miktardan fazla içsem bir yan etkisi olur mu ki 🙄
Neslihanyagmur AviL06 dokunur Bn De kullanıyorum benim de sütüm azaldı ama emzirdikce sütun çoğalır bol su ve bol yemek sebze meyve ye yediklerine dikkat et komposto çok iyi süt yapiyo
AviL06 Neslihanyagmur aşure gibi bütün meyveleri karıştırıp komposto yaptım bulgur yoğurt ve özellikle lifli yeşillik ağırlıklı yemekler tüketiyorum. 3 aydır sağım yaparak kızıma süt veriyorum. Emziremiyorum malesef 🥺 silikon uç başta olmak üzere her yolu denedim olmadı kızıma yetmeye çalışıyorum. Makine azalttı diye düşünüyorum çünkü ilk zamanlar hem sütüm çoktu hem de kızımın midesi daha küçüktü 🤭🙈 teşekkür ederim 🌹 bestlak önerildiği ölçüde devam o halde 👍🏻🥰
Sevolay AviL06 bestlak damla mekadar kullanıyorsunuz sabah öğle akşam 20şer damlaydı benim toplam 60zaten fazla ek olarak kullanmayın kuru dut kaynatıp içebilirsiniz
AviL06 Neslihanyagmur doğduğundan beri hiç emmedi. İlk başta göğüs ucum çıkıntılı değildi bebeğim tutmadı sonradan makine çıkardı ama bebeğim son çare biberona alışınca yine tutmadı 😇
Avukatanneyim Bestlak damlayı normal ölçüsünde kullanıp yanına takviye alsanız daha iyi olur. Mesela tahin dereotu yulaf bunlar iyi süt yapıcı şeyler. Benimde sütüm çok azaldı bende bestlak sipariş ettim bir de bunları alacağım
AviL06 Sevolay doktorum bana sabah akşam 20 damla yazmıştı öğlen kullanmıyordum olmazsa öğlen de kullanırım 🤔 çok teşekkür ederim 🌹😊