3 gundur vucudunda ates var elleri kafasi ates gibi ama alindan olctugumde 36.6-36.9 arasi cikiyor.biberon vermeye calisiyorum icemiyor agliyor emzigi istemiyorm.alt damakta iki tane beyazlik var gibi ama tamda emin degilim ilk cocugum.4 ay 12 gunluk erken cikaran duymustum ama.birde calpol verdim en azindan agrisini alsin diye iki kere saat araliklarina dikkat ederek dis kasiyici almiyor yapamadi onu oguruyor.uykusundan aglayarak uyaniyor bugun bi kere uzun uyku yapti sonrakiler hep 1 saat bile degil hep huzurlugu var istahsiz iciyor ben biraz bu ayda meme-mama reddi olarak dusunmustum ama sizce bunlar diş belirtisi mi ? Yarin sabahtan doktora goturucem ayrica