Merhabalar bu saatte emzirmek için uyananlar ve bunu yarın sabah görecek sevgili anneler :)
Kızım 2.5 aylık oldu, bu ara her yerde otomatik sallanır ana kucağı övgüsü görüyorum, büyüklerimiz sağolsun doğumdan önce aldırmadılar, çevremizdeki kimse kullanmadı çocuklar oturmuyo içinde, boşuna masraf diye diye. Kullanan varsa nasıl rahat mı, bir de 13 kg’a kadar kapasiteli olanlardan düşünüyorum kızım şuan 4 kg, geç kalmadım umarım almak için :)