Merhaba kizlar. Benim bir sorum var bu durumu yasayan var mi merakımdan soruyorum. Benim kızçem 16 aylik olacak hala emekliyor, tutunup kalkiyor, koltuktan koltuga tutunup yürüyor, tv unitesine egilip bükülüyor, amaaa iş yürümeye yürütmeye gelince noooo agliyor beni birak yurumeyecem diye. Her cocuk farkli ama çevre zihniyeti ayni! Neden yürümüyor! Bir süre sonra sormayi biraktilar bende hayir daha yürümüyor demekten yoruldugum için midir bilmiyorum. 3 ay önce doktora götürdüğümde güldü sorun yok evham yapmayin tutunup kalkiyor sonucta yurur dedi. Boyle bir durum soz konusu mudur hayatınızda acabaaaa🤔