1 yaş 4 aylık bebeğim gece boğazını yırtarcasına ağlıyor ne yapsam daha fazla bağırıyor hiç bir şey kabul etmiyor ve 1 saat böyle devam ediyor ne yapmalıyım bi akıl verin lütfen sabah kalkınca sesi gitmiş oluyor sürekli öksürüyor. Gündüzde aynısını yapıyor bazen. Fikirlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler