REZZ deneyerek görüyosun canım mesela aleji mamasını kullanmaya başladık ilk bir ay iyiydi sonra emziğine az bişey sadece bir sefer yoğurt bandirdim 3 gün ishal oldu en küçük tırnağım kadar bile değildi bandirdigim yoğurt sonra oğlum tam 3 buçuk aylık oldu bu arada bu alerji mamalarınin tadı çok çok kötü vanilya yağı damlatiyodum bi şekilde icirmeye çalışıyodum sonra oğlum aşırı aşırı kusmaya başladı doktora götürdüm acaba dedik reflü mü sonra biz 3 buçuk ayında reflü mamasına geçtik oğlum da hiçbir tepkime olmadı Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun 🤲 aslında daha geçmemişti ama o mamaya karşı tepki göstermedi bağırsağı sadece alnı soyuluyodu derisi o kadar sonrasında 7 aylık oldu ve yoğurt tattirdim baktım bişey olmuyo ishal olmuyo peynir verdim yine bişey olmadı derken anladık süt alerjisi geçmiş şimdi tabak tabak yoğurt yediriyorum peyniri aşırı seviyo yani 7 aylık olduğunda tamamen süt alerjisi geçmişti canım