Oglumun dun tek tarafli kulagi sisti.daha oncede cok sık olurdu.ben hemen dr.goturdum kan tahlili ,ultrason vs.cekildi.tukuruk bezinde iltihap varmis.Dr.kan sonuclarina gore antibiyotik yazdi.ama dediki ilginc bir sekilde crp si dusuk fakat lökasit yuksek ates olurda antibiyotige basla olmaz ise verme dedi.Ben simdi kabakulaktan suphelenmeye basladim keske dun dr.kabakulak testide yapsaydi.evde 13 aylik kardesi var bulasir diye cok korkuyorum