22 aylık benimkide minik ergen diyorum ben ona 😂 sürekli kalem kaşık istiyor her yeri çizmek istiyor. Sabah bile kahvaltıya oturur oturmaz yemem diyor her yemeğe başlangıçta ağlıyor altını alırken üstünü değişirken kaçıyor. Dışarıdan eve gelmek istemiyor. Çocuklarla bir arada olunca ayrılırken ağlıyor. Uyutmak zaten zor gece 1 den önce uyutamıyorum bazen gecenin bir vakti uyanıyor saatlerce uyutamıyorum. 2. Öğretim gibi olduk geç yatıp geç kalkıyor bu ara uyuyabilse tabi 🙄 ben bi benimki uyku sorunu yaşıyor sanıyordum yalnız değilmişiz🤷🏻♀️