Tomris-Hatun senin ki yine uyumuş uyanmış, benim kini ben daha yeni uyuttum🤦♀️ 21aylıgız ve bunu 16.aydan beri yaşıyoruz. İştah desen dediğin gibi, bütün huyu suyu değişti yani pamuk gibi olan yavrum şimdi herşeye ama herşeye ağlayıp zırlıyor. Herşeye direniyor, yemeye içmeye uyumaya altını üstünü değiştirmeye🤦♀️ Allah yardımcımız olsun valla bende çok sınanıyorum. Sinirlerim harap oldu, uykusuzluktan zombi gibiyim, hiç birşey yetişmiyor, belli bi düzen yok baştan aşağı düzensizlik. Kimsenin yardımı yok tek başıma bakıyorum, ailemden uzağım. Eşimin desteği yok, tek köstek olmasın yeter derdindeyim. Bakalım ne zaman geçecek bu durum, ne zaman düzene gireceğiz çok merak ediyorum. Bide düzene girer miyiz bilmiyorum ama girsekte sonra 3yaş sendromu varmış birde o başlayacak ve ona 2den daha zor diyorlar napcaz hiç bilmiyorum😔