https://imgyukle.com/i/QjATRR
Merhaba güzel anneler post paylaşmıştım bir doktor hamilelik var demişti diğeri yok demişti bugün kan verdim böyle çıkmış sonuç ne anlayan var mı inşallah yoktur kabullenemem herhalde 1 aydır perişan olduk birde üstüne bu çıkınca artık tam çöktüm deprem ev herseyi kaybettik derken birde gebelik beni iyice yıpratırdı anca başka şehire 0 dan başlamaya geldik ben burda kızıma 10 gün mama veremediğimi biliyorum kaldı ki başka hayat başka sorumluluk yapamam gerçekten ağlamaktan bir hal oldum ne gelirse Allah’tan ama olduğumuz durum hiç mi hiç müsait değil anlayan varsa içime su döksün lutfenn