Oğlumu sütten kestim 20 gün falan oldu ve sütten kestikten sonra ilk adetimi 6 gün önce olmam gerekiyordu olmadım artı bı şişkinlik oluyor karnım filan baya şişti ve 6 gündür her an olacak gibi belim falan ağrıyor sütten kestikten sonra bu tür bişey yaşayan varmı aceba