Ben dogurmadan once prima almisdim 1 numara sonra molfix aldim 1 numara ama kizariklik olunca vucudunda 2 gun deneme yaptim. Ve primaya karai hic bir sey olmadi ama kizim molfix kulanmaya baslayinca seyinde ufak sivilcemsi olusmaya basladi ve bacaginda da lakin popoda olmadi. Malum prima cok pahali olmaya basladi yetisemiyoruz bu yuzden bana kaliteli primaya benzeyen bi bez lazim lutfen yardimci olun